Ładowanie . . .
Ładowanie . . .

Informacja o reklamacjach gwarancyjnych wyrobów medycznych

  1. Reklamacje gwarancyjne transmiterów i sensorów Eversense
    1.  
    2. Reklamacje dotyczące transmiterów i sensorów Eversense (dalej, odpowiednio, jako: "Sensor", "Transmiter’’ zaś łącznie jako „Produkty”, a każdy osobno jako „Produkt”) są rozpatrywane bezpośrednio przez Ascensia Diabetes Care Poland sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-305) przy ul. Aleje Jerozolimskie 142B („Ascensia”).
    3. Z zasadami gwarancji udzielanej przez Ascensia można zapoznać się tutaj.
    4. Formularz kontaktowy jest dostępny pod linkiem:  [https://www.diabetes.ascensia.pl/wsparcie/serwis-i-kontakt/ ]. 
  2. Reklamacje gwarancyjne sensorów FreeStyle Libre firmy Abbott zakupionych w ramach refundacji
    1. Reklamacja są rozpatrywane bezpośrednio przez firmę Abbott, która udziela na Produkty gwarancji.
    2. Produkt użyty niezgodne z jego właściwym zastosowaniem, wskazanym w ulotce załączonej do Produktu, nie jest objęty gwarancją.
    3. Wszelkie reklamacje Klient powinien przedstawić wraz z dowodem zakupu Produktu (Potwierdzenie Zamówienia lub właściwa faktura).
    4. Reklamację Klient powinien złożyć:
  • listownie (Abbott Laboratories Poland Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Postępu 21B, 02-676 Warszawa),
  • telefonicznie (pod numerem telefonu: 800 500 800 od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00–18:00 oraz w soboty od godziny 09:00 do 17:00, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy), lub
  • drogą elektroniczną do Działu Obsługi Klienta Abbott (dok.adc@abbott.com),
  • wypełniając formularz reklamacyjny (link do formularza >).
    1. Firma  Abbott niezwłocznie powiadomi Klienta o sposobie, w jaki należy Produkt odesłać lub oddać do dyspozycji Abbott, o ile nie został on przesłany wraz z formularzem reklamacji.
    2. Firma Abbott przeprowadzi kontrolę jakości mającą na celu sprawdzenie faktycznej niezgodności właściwości Produktu z właściwościami opisanymi w oświadczeniu gwarancyjnym i poinformuje Klienta o sposobie rozpatrzenia reklamacji drogą elektroniczną na adres podany przy rejestracji na stronie internetowej w terminie 14 dni od daty złożenia reklamacji (tj. od dnia dostarczenia produktu do Abbott).
    3. W razie stwierdzonej niezgodności Produktu z Zamówieniem, Abbott zwróci Klientowi koszty wysyłki poniesione w związku z odesłaniem Produktu i nie obciążając Klienta żadnymi dodatkowymi kosztami - dokona w ramach reklamacji złożonej:
  1. na podstawie gwarancji: wymiany Produktu.

W przypadku wymiany Produktu na nowy – własność wadliwego Produktu przechodzi z powrotem na firmę Abbott.

  1. Reklamacje gwarancyjne produktów Dexcom
    1. Reklamacje gwarancyjne dotyczące produktów Dexcom są rozpatrywane bezpośrednio przez Proglikemia Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Skierniewicka 16/20, 01-230 Warszawa („Proglikemia”).
    2. Z zasadami gwarancji udzielanej przez Proglikemia można zapoznać się tutaj: https://dexcompolska.pl/wp-content/uploads/2020/12/reklamacje-dexcom.pdf.
  1. Reklamacje gwarancyjne produktów Medtronic
    1. Reklamacje gwarancyjne produktów Medtronic są rozpatrywane bezpośrednio przez Medtronic Poland Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie i powinny być zgłaszane bezpośrednio przez klienta poprzez kontakt z Działem Pomocy Technicznej Medtronic pod adresem rs.diabeteshelppl@medtronic.com lub pod numerem +48 22 465 69 87.
    2. W trosce o sprawne procesowanie reklamacji, producent prosi o zebranie i przekazanie w wiadomości reklamacyjnej najważniejszych informacji (imię i nazwisko klienta, adres wysyłki, adres email, kod produktu), by zapobiec duplikowaniu zgłoszeń i umożliwić przyjęcie i weryfikację zgłoszenia.
  2. Reklamacje produktów firmy Roche Diabetes Care Polska Sp. z o.o. i Roche Diagnostic Sp. z o.o.
    1. W celu zgłoszenia reklamacji dotyczących wyrobów medycznych produkowanych przez Roche Diabetes Care Polska Sp. z o.o. prosimy o bezpośredni kontakt z firmą Roche Diabetes Care:
  • pod numerem telefonu 801 080 104 (bezpłatna infolinia) lub

+48 22 481 55 23, opcja nr 3 - serwis

  • bądź pod adresem e-mail: serwis.diabetologia@roche.com.
    1. W celu zgłoszenia reklamacji dotyczących wyrobów medycznych CoaguChek prosimy o bezpośredni kontakt z Roche Diagnostic:
  • pod numerem telefonu 800 012 799 (bezpłatna infolinia) lub 

+48 22 481 54 40

  • bądź pod adresem e-mail: serwis.diabetologia@roche.com.
    1. W celu zgłoszenia reklamacji dotyczących wyrobów medycznych Accutrend prosimy o bezpośredni kontakt z Roche Diagnostic:
  • pod numerem telefonu 800 909 505 (bezpłatna infolinia) lub tel. +48 22 481 54 54
  • bądź pod adresem e-mail: polska.serwis@roche.com.
  1. Reklamacje gwarancyjne produktów Ypsomed, w tym pomp insulinowych MyLife YpsoPump
    1. Reklamacje gwarancyjne produktów Ypsomed, w tym pomp insulinowych MyLife YpsoPump rozpatrywane są bezpośrednio przez autoryzowanego przedstawiciela Ypsomed Polska Sp. z o.o., ul. Dziekońskiego 1, 00-728 Warszawa, pod numerem infolinii 800 101 621 lub adresem e-mail: info@ypsomed.pl.
  2. Reklamacje gwarancyjne produktów firmy Genexo Sp. z o.o.:

    System CGM Glunovo i3:

    1. Reklamacje gwarancyjne dotyczące transmiterów i sensorów systemu ciągłego monitorowania glikemii CGM Glunovo i3 są rozpatrywane bezpośrednio przez Dział Obsługi Klienta  Importera: Genexo Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Gen. Zajączka 26, 01-510 Warszawa. 
    2. Z zasadami gwarancji udzielanej przez Producenta systemu CGM Glunovo i3  można zapoznać się tutaj: http://www.cgmgenexo.pl/gwarancja/.    

    System CGM Anytime CT3:

    1. Reklamacje gwarancyjne dotyczące transmiterów i sensorów systemu ciągłego monitorowania glikemii CGM Anytime CT3 są rozpatrywane bezpośrednio przez Dział Obsługi Klienta  Importera: Genexo Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Gen. Zajączka 26, 01-510 Warszawa, pod numerem infolinii +48 512 805 756, czynnej od poniedziałku do piątku w godz. od 9:00 do 15:00 lub poprzez ich zgłoszenie za pośrednictwem formularza kontaktowego dostępnego na stronie: https://www.cgmgenexo.pl/anytime/kontakt/
    2. Z zasadami gwarancji udzielanej przez Producenta systemu CGM Anytime CT3  można zapoznać się tutaj: https://www.cgmgenexo.pl/anytime/gwarancja/
  3. Reklamacje gwarancyjne produktów S9 CGM TouchCare
    1. Reklamacje gwarancyjne dotyczące transmiterów i sensorów systemu ciągłego monitorowania glikemii S9 CGM TouchCare są rozpatrywane bezpośrednio przez Dział Obsługi Klienta Importera: Diagnosis S.A. z siedzibą w Białymstoku, ul. Andersa 38 A, 15 – 113 Białystok.
    2. Zasady gwarancji systemu S9 CGM TouchCare udzielanej przez Producenta ujęte są w Instrukcji CGM System S9, z którą zapoznać się można tutaj: https://touchcarecgm.pl/formularz-reklamacyjny/.
  4. Reklamacje gwarancyjne systemu CGM Sinocare iCan i3
    1. Reklamacje Systemu CGM Sinocare iCan i3 obsługiwane i rozpatrywane są przez Dział Obsługi Klienta firmy Hand - Prod Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie, ul. Tetmajera 79, 31-352 Kraków, pod adresem e-mail: https://hand-prod.com.pl/kontakt/ lub pod numerem infolinii 800 401 061 lub tel.:+48 12 345 01 89 (czynna od poniedziałku do piątku, od godziny 8.00 do 16.00).

 

 

Pobierz naszą aplikację

zawsze pod ręką