Czy na pewno chcesz wykonać tę akcję?
Produkty refundowane mają w swojej nazwie frazę: „Refundacja NFZ”
Jeżeli nie jesteś pewien czy masz refundację z kodem 47ZND/DN to jej nie zaznaczaj
Po wybraniu opcji zobaczysz Twoją odpłatność za produkt w zależności od poziomu refundacji.
Wybierz ile sztuk chcesz kupić. Dodaj produkt do koszyka
Po zalogowaniu, jeżeli dodajesz nowe zlecenie pojawi się formularz.
a) Podaj 4 cyfrowy KOD PIN z e-zlecenia lub 13 cyfrowy numer zlecenia
b) Podaj numer PESEL osoby, na którą jest refundacja.
Po uzupełnieniu wciśnij Zapisz Zlecenie
Nie używaj „-” (myślników). One pojawią się same.
Zaznaczyliśmy, że chcemy wykupić produkt na 5 miesięcy zaczynając od października 2023 (tj. paz, lis, gru, sty, lut). Nasze zlecenie zostało wystawione od Sierpnia 2023 na 6 miesięcy, więc ostatni miesiąc, który możemy wykupić to Styczeń 2024.
Co zrobić?
Ustaw Pierwszy realizowany miesiąc i Ilość realizowanych miesięcy zgodnie z tym na co pozwala zlecenie (np. zamień 5 miesięcy na 4 miesiące).
Następnie sprawdź czy wybrana ilość sztuk będzie się zgadzała i przejdź do kasy.
Dla pacjentów bez dodatkowych uprawnień w przypadku produktu FreeStyle Libre 2 jest limit wykupu maksymalnie 13 sztuk w okresie 6 miesięcy.
Przykład:
Pacjent wykupił w ostatnich 4 miesiącach 11 sztuk produktu. Teraz chcąc zrealizować 2 kolejne miesiące może wykupić maksymalnie 2 sztuki.
Co zrobić?
Zmniejsz liczbę sztuk, które chcesz wykupić lub zwiększ liczbę miesięcy, które chcesz zrealizować.
Sugeruj się podpowiedziami w dymku „Przysługuje 2 szt.”.
Próbujesz wykupić więcej sztuk miesięcznie niż wynosi Twój miesięczny limit.
Przykład
Wybrane są dwa miesiące w Ilość realizowanych miesięcy i pacjent próbuje wykupić 7 sztuk produktu.
Zgodnie z parametrami zlecenia pacjent może wykupić maksymalnie 3 sztuki produktu miesięcznie, więc na 2 miesiące może to być maksymalnie 6 sztuk.
Co zrobić?
Zmniejsz liczbę sztuk, które chcesz wykupić lub zwiększ liczbę miesięcy, które chcesz zrealizować.
Sugeruj się podpowiedziami w dymku „Przysługuje 6 szt.”.
Próbujesz zrealizować zlecenie na miesiąc, w którym dokonałeś już zakupu produktu.
Możesz jeden raz w miesiącu dokonać zakupu na dane zlecenie.
Jeżeli już raz złożyłeś zamówienie to musisz czekać do kolejnego niewykupionego okresu.
Co zrobić?
Wybierz okres dla którego nie masz jeszcze zamówienia.
W podanym przykładzie zmień pierwszy realizowany miesiąc na kolejny po 2023-09.
Próbujesz zrealizować zlecenie na 2 miesiące wykupując tylko 1 sztukę.
Co zrobić?
Wybierz mniejszą ilość realizowanych miesięcy lub zwiększ liczbę sztuk do wykupu.
W podanym przykładzie na 2 miesiące możesz wykupić 4,5 lub 6 sztuk.
Jeżeli chcesz wykupić 1,2 lub 3 sztuki zaznacz w Ilość realizowanych miesięcy: 1 miesiąc.
Próbujesz zrealizować to samo zlecenie w dwóch pozycjach w koszyku
Co zrobić?
Usuń 1 pozycję lub wybierz dla niej inny numer zlecenia, który posiadasz
Próbujesz zrealizować dwa różne zlecenia zaznaczając różne miesiące Pierwszego realizowanego miesiąca.
Co zrobić?
Wybierz ten sam Pierwszy realizowany miesiąc lub złóż 2 oddzielne zamówienia dla tych pozycji.
Wybrałeś produkt z innej kategorii lub wybrałeś błędną opcję Refundacji NFZ na karcie produktu.
W pokazanym przykładzie powinieneś wybrać na karcie produktu opcję dla osoby z ukończonym 26 rokiem życia (P.091.00), bo masz więcej niż 26 lat.
Co zrobić?
Kliknij w oznaczenie
Uwaga: jeżeli nie wiesz czy przysługują Ci dodatkowe uprawnienia 47ZND/Zn/ND to ich nie zaznaczaj.
Wprowadziłeś numer zlecenia i numer PESEL, których nie ma w systemie NFZ.
Co zrobić?
Sprawdź dokładnie czy wpisałeś poprawnie 13 cyfrowy numer zlecenia lub 4 cyfrowy numer PIN.
Sprawdź czy podajesz poprawny PESEL osoby, na którą przysługuje refundacja.